Ajanvaraus

MTS:n kentät Paukkulassa ja Kalevankankaalla ovat seuran jäsenten käytössä. Pelioikeuden kentille saa maksamalla kausimaksun.

Varauskalenterista voit varata Paukkulasta tai Kalevankankaalta kentän täksi päiväksi, huomiseksi tai ylihuomiseksi. Kentät on varattavissa klo 8-21. Paukkulan kentät on nimetty Parkkipaikan puoleiseksi ja Päärakennuksen puoleiseksi kentäksi. Kalevankankaan kentät on numeroitu 1,2,3,4.
Varausjärjestelmä ei vaadi kirjautumista, vaan voit varata kentän omalla nimelläsi.

Varausohje

Klikkaa sivun yläreunassa olevaa ajanvarauslinkkiä. Valitse yläreunasta alasvetovalikosta päivä (Tänään, Huomenna, Ylihuomenna) ja kenttä. Klikkaa oikeanreunan Varaa-kohdasta haluamaasi vapaata aikaa ja kirjoita oma nimesi Varaaja-kohtaan. Muista tallentaa varauksesi.

Jos haluat perua varauksesi se onnistuu klikkaamalla Korjaa-kohtaa ja poistamalla nimesi. Kun klikkaat Tallenna painiketta nimesi poistuu varauslistalta.

Paukkulan ja Kalevankankaan kenttien ajanvaraukseen.

MTS-logo

Mikkelin Tennisseura ry