Valmennusehdot

YLEISET VALMENNUKSEN EHDOT / SÄÄNNÖT

Mikkelin Tennisseura ry:n yleiset valmennuksen ehdot / säännöt 1.1.2019 alkaen

YLEISTÄ

Mikkelin Tennisseura ry tarjoaa valmennusta lapsille ja aikuisille. Kesällä valmennus tapahtuu seuran omilla massakentillä Raviradantiellä tai Paukkulan massakentillä. Talvikaudella valmennuspaikkana on SportForum.

MAKSUT

Uudet ryhmissä aloittavat pelaajat voivat kokeilla kaksi valmennuskertaa lajia sitoutumatta koko kausimaksuun, jonka jälkeen pelaaja sitoutuu valmennusryhmiin koko kaudeksi kerrallaan. Maksut ovat kausimaksuja, ja ne on mahdollista maksaa yhdessä tai kahdessa erässä. Pelaaja sitoutuu maksamaan kausimaksun riippumatta siitä, kuinka monta kertaa hän osallistuu tunneille. Päteviä syitä kauden keskeyttämiseen ovat muutto toiselle paikkakunnalle ja pitkäaikainen sairaus tai vamma.

Valmennushinnat ovat näkyvissä seuran kotisivuilla hyvissä ajoin ennen kauden alkua.

Hinta sisältää MTS:n jäsenyyden.

Sisar- ja perhealennus on 15 %, jos samasta perheestä on valmennuksessa mukana useampi lapsi tai aikuinen. Ensimmäinen pelaaja maksaa täyden maksun ja alennus on halvemman pelaajan harjoitusmaksusta.

Hinnat sisältävät valmentajan, kenttävuokran, pallot, pallotykin käytön, tarvittaessa mailan sekä muut valmennuksen apuvälineet.

SAIRAUS JA LOUKKAANTUMISET

Pitkäaikaisesta sairastumisesta tai loukkaantumisesta on tehtävä välittömästi ilmoitus valmentajalle.

VAKUUTUSTURVA

Valmennettavilla on hyvä olla oma tapaturmavakuutus, seuralla ei ole vakuutusta.

HARJOITUSPOISSAOLOT / KORVAAVAT HARJOITTEET

Seura ei ole velvollinen korvaamaan väliin jääneitä harjoituksia. Kuitenkin jos pelaaja  ilmoittaa poissaolostaan valmentajalle viimeistään vuorokautta ennen tuntiaan, voi valmentaja kutsua pelaajan ”korvaavalle”  vapaalle paikalle ryhmien niin salliessa.

Ensisijaisesti korvaava harjoitus pyritään järjestämään toisessa samantasoisessa ryhmässä, joka sovitaan etukäteen valmentajan kanssa.

VALMENNETTEVAT

Valmennukseen osallistujilta odotetaan:

• saavu tunnille ajoissa
  • käyttäydy kohteliaasti
  • älä häiritse muita pelaajia
  • noudata valmentajan ohjeita

Seurassamme on nollatoleranssi kiusaamiselle.

VALMENNUSRYHMÄT

Seuran koulutetut valmentajat vastaavat valmennusryhmien muodastamisesta ja ryhmät julkaistaan seuran nettisivuilla.

JÄSENYYS

Mikkelin Tennisseuran valmennushinnat sisältävät seuran jäsenyyden ja jatkossa saat ajankohtaista tietoa seuraan liittyvistä asioista sähköpostiisi. Seurasivulta saat tietoa jäseneduista. Jäsentietoja pidetään yllä Tennisclubissa.

Iloisia harjoituksia, toivoo Mikkelin Tennisseuran hallitus

MTS-logo